وبلاگ

صفحه اصلی >وبلاگ > اتوماسیون مهر


اتوماسیون مهر

به تاریخ •1399/5/10 اتوماسیون مهر

 

   شما به عنوان یک مدیر علاقه مندید که بتوانید سرعت انجام کارهای جاری و روزمره و سرعت دسترسی به اطلاعات را در سازمانتان افزایش دهید . انجام مکاتبات و رسیدگی به درخواست ها و نامه ها زمان زیادی از شما رو گرفته و بازده سازمان شما را کاهش خواهد داد .

   سیستم های اتوماسیون اداری ، با خودکاری سازی بخش های مختلف از روند کاری اداره در رفع مشکل مطرح شده شما را یاری میرساند . مدیریت اطلاعات در سازمان ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است . بکارگیری روش های نوین و مکانیزه در تولید ، ثبت و نگه داری ، بازیابی و گردش اطلاعات برای افزایش بازده ادارجات بسار موثر واقع خواهد شد .

مدیران امروزه با حجم وسیعی از اطلاعات رو به رو هستند که این خود باعث بروز مشکلات جدی خواهد شد . سعی طراحان این نرم افزار بر آن بوده تا سیستمی ساده با حداکثر امکانات ممکن ارائه کنند ، در عین توانمندی محیط مناسب و کاربردی را برای کاربران فرآهم آورند . مطالعه کمبود ها و نقایص سیستم های موجود و معظلاتی که کاربران در نرم افزار های کنونی با آن رو به رو هستند منجر به ایجاد و ارائه نرم افزار مهر شد ک امید است گامی در جهت تسریع مکانیزه کردن سیستم های اداری و رفع موانع موجود است .

صفحه اصلی برنامه که امکان دسترسی به بخش های مختلف برنامه را به شما میدهد :
در این صفحه تاریخچه عملیات ها به شما نمایش داده می شود و دارای منو های مختلفی از امکانات برنامه است .

بخش ویرایش نامه :

سیستم گپ درون سازمانی :
امکان چت تصویری ، دیدن وضعیت همکار ، امکان ارسال آنلاین و آفلاین پیام به شکل صوتی و متنی ، امکان ارسال فایل و ...

بخش ویرایش سازمان :

اطلاعات مربوط به صندوق های قابل دسترسی و نیز تعیین اجازه دسترسی به صندوق های دیگر وجود دارد ، علاوه بر این امکان تغییر اطلاعات شخصی و تعیین جانشین نیز وجود دارد .

فهرست نامه:

طراحی سیستم به گونه ای است که تغلب امور مربوطه به اتوماسیون اداری در همین جا صورت میگیرد و نیاز به رجوع به بخش های دیگر نیست .